Friday 25 February 2011

AWAK & SAYA

Awak... yer
awak di sana tew...

sejak mula saya kenal awak,
hati saya berdebar2..
kita hanya kenal melalui telefon pada mulanya...
mulai saat itu, hanya awak dalam hati saya....

SAYA SUKA AWAK..
SAYA CINTA AWAK....
SAYA RINDU AWAK....

kita mula kuar sama2...
saya x pernah kuar dengan orang lain sebelum ini....
hanya awak....
kita akan kuar sama2 tiap2 minggu...
bahagianya saya bila ada dengan awak....

makin lama...
saya makin cintakan awak...
tp saya x berani nak luahkan...
hurmm.... awak pun senyap jea...
saya selalu tertanya2...
adakan awak pun cintakan saya setengah mati macam saya....
tp x terluah ayat tew....

saya tak berani....
mungkin takut bertepuk sebelah tangan...
saya puas hati asalkan awak sanggup bersama saya....
walaupun teman tapi mesra... AWAK!!!!!!!!!!!!!!

tapi lately ni saya rasa macam kehilangan awak...
awak makin jauh....
adakah kerana DIA???????????

tapi walau ape pun...
saya akan tetap setia menanti awak....
cinta saya hanya untuk awak......
saya tak kisah ape org nak ckp....
sbb saya dah mula faham ape maksud cinta itu buta!!!!!!!!!!!!!!
sbb saya tak nampak orang lain selain awak...
hanya awak dalam fikiran saya....
setiap masa dan ketika....

AWAK!! saya cintakan awak....
dan akan terus menanti awak....

No comments:

Post a Comment